Επικοινωνία και Διαφήμιση για Μικρές Επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες

Στόχος του εκπαιδευτικού άξονα είναι η κάλυψη των αναγκών των σύγχρονων επαγγελματιών, που αν και διακρίνουν στα Νέα Μέσα και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα με επιτυχία, αδυνατούν να θέσουν σε εφαρμογή σχέδια δαπανηρών διαφημιστικών budget και επιθυμούν να εργαστούν οι ίδιοι για τη βελτίωση της εικόνας της επαγγελματικής τους δραστηριότητας και τη διαφήμιση της επιχείρησής τους.

Πρωτοκαθεδρία σε αυτό τον άξονα έχουν τα εργαστήρια, η πρακτική εφαρμογή και η διδασκαλία των απλών και δωρεάν εργαλείων μέσω της χρήσης των οποίων οι επαγγελματίες θα μπορέσουν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά στο νέο τοπίο της επικοινωνίας.

Yπεύθυνος προγράμματος: Αποστόλης Καπαρουδάκης

Διδάσκονται οι παρακάτω ενότητες / άξονες:

1. Ο Διαφημιστικός λόγος στο web 2.0
  • Η αλλαγή της μορφής και του περιεχομένου του πολιτικού και του διαφημιστικού λόγου με την έλευση του web 2.0
  • Η Προσαρμογή της παραδοσιακής “διαφημιστικής γραφής” στα Νέα Μέσα. 
  • Εργαστήριο: Παρουσίαση ενός επιλεγμένου θέματος με διαφορετικούς τρόπους αφήγησης σε διαφορετικές πλατφόρμες. 

2. Οι Iδιομορφίες της Επικοινωνίας ανάμεσα στις διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, google+, youtube κ.α.).
  • Η διαφορετική γλώσσα και οι διαφορετικές “κοινότητες”
  • Ο ρόλος της εικόνας, η φωτογραφία και η οπτικοποίηση της πληροφορίας
  • Εργαλεία μέτρησης και ελέγχου της απήχησης / εργαλεία έρευνας και ανάλυσης
  • Εργαστήριο: Ομάδα εργασίας PR μέσω twitter και facebook.

3. Τo Twitter ως εργαλείο διαφήμισης και επικοινωνίας
  • Η εγχώρια και η διεθνής πρακτική σε σχέση με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
  • Η χρήση του twitter από μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους, μικρές εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες.
  • Το twitter ως εργαλείο crowdsourcing και crowdfunding.
  • Δημιουργία μιας Καμπάνιας με πολιτική ή διαφημιστική στόχευση
  • Οι ενδεδειγμένες και μη πρακτικές, η χρήση των hashtags και άλλων εργαλείων.
  • Tα συμπληρωματικά εργαλεία (Storify, Chirpstory κ.α.) και η αξιοποίησή τους στην επικοινωνία και τη διαφήμιση .
  • Τεχνικές και εργαλεία διαφήμισης στο twitter

4. Τo Facebook ως εργαλείο διαφήμισης και επικοινωνίας
  • Η εγχώρια και η διεθνής πρακτική σε σχέση με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
  • Η χρήση του facebook από μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους, μικρές εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες.
  • Το facebook ως εργαλείο crowdsourcing και crowdfunding.
  • Δημιουργία μιας Καμπάνιας με πολιτική ή διαφημιστική στόχευση
  • Τεχνικές και εργαλεία διαφήμισης στο facebook
  • Εργαστήριο: Ομάδα εργασίας PR μέσω facebook

5. Mobile Advertising Lab
Αξιοποιώντας τiς δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για τη μεταφορά και τη διάδοση της πληροφορίας.
  • Πώς καλύπτουμε εκδηλώσεις και γεγονότα μέσω κινητού τηλεφώνου χρησιμοποιώντας κείμενο, φωτό και βίντεο.
  • Τεχνικές δυνατότητες και οδηγίες αξιοποίησης smartphones (Iphone, Android Mobile κλπ).
  • Upload φωτογραφιών και ντοκουμέντων ήχου, εικόνας και βίντεο.
  • Livestreaming εικόνας και ήχου μέσω κινητού τηλεφώνου και laptop.
  • Παρουσίαση χρήσιμων εργαλείων και αντιμετώπιση προβλημάτων που διαπιστώθηκαν εμπειρικά.
  • Η σωστή αξιοποίηση του υλικού μιας εκδήλωσης διαφημιστικού χαρακτήρα, ώστε, με περαιτέρω επεξεργασία του, να προκύψουν βίντεο, εκπομπές και κείμενα.


6. Ψηφιακή Παραγωγή και Επεξεργασία Εικόνας & Ήχου
  • Εισαγωγικά/τεχνικά στοιχεία ψηφιακής φωτογραφίας, βίντεο και ήχου
  • Βασικές αρχές λήψης, επεξεργασίας (online και offline) και δημοσίευσης στο Διαδίκτυο.
  • Ψηφιακή παραγωγή, μιξάζ, μοντάζ ήχου (εργαλεία και εφαρμογές)
  • Αποθήκευση / αναπαραγωγή αρχείων ήχου στο Διαδίκτυο (Upload, podomatic mixclound, soundclound και άλλες σχετικές πλατφόρμες)
  • Online data base φωτογραφιών. 


7. Πλατφόρμες Blogging
  • Παρουσίαση-οδηγός των κυριότερων εφαρμογών blogging (Blogger, Wordpress,Tumblr, Posterous κλπ)
  • Παρουσίαση-οδηγός κυριότερων εφαρμογών microblogging (Scribble, Coverit Live).
  • Εργαστήριο: Δημιουργία ατομικών και ομαδικών blogs και δημοσίευση περιεχομένου

8. Κώδικας για αρχάριους
  • Εισαγωγή στην HTML (κώδικας για τη διαμόρφωση περιεχομένου ιστοσελίδας).
  • Εισαγωγή στο CSS (βασικές ρυθμίσεις εμφάνισης ιστοσελίδας).
  • Σχετικές εφαρμογές για χρήση στα New Media.
  • Οδηγός επικοινωνίας και ορθής συνεργασίας με τον developer ("σε ποιά γλώσσα μιλάμε στον developer ώστε να μας καταλάβει".

9. Συνάθροιση και αρχειοθέτηση περιεχομένου
  • Εργαλεία “επιμέλειας” και αρχειοθέτησης περιεχομένου, bookmarks κ.α.. 
  • Εργαλεία συνάθροισης περιεχομένου (Storify, Chirpstory κ.α.). 
  • Δοκιμαστική χρήση πλατφορμών και εργαλείων συνάθροισης και αρχειοθέτησης περιεχομένου

10. Οι δυναμικές του web στην οικονομία / Σεμινάριο - Εργαστήριο
  • Το web ως αναδυόμενη βιομηχανία
  • Παίρνοντας μέρος στον οικονομικό μετασχηματισμό
  • Δημιουργώντας νέους ρόλους και αξίες
  • Εργαστήριο: δημιουργία, επικοινωνία και εξέλιξη μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο.
11. Transmedia / Crossmedia
  • Οι πολλαπλοί εναλλακτικοί τρόποι αφήγησης ενός θέματος στο Διαδίκτυο. 
  • Οι νέες τεχνολογίες ως αφορμή για την παραγωγή τέχνης στο διαδικτυακό χωροχρόνο. 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.